Retourbeleid (Refund Policy)

Laatst bijgewerkt: 7-3-2025

Bij Sweet Felize doen we er alles aan om onze klanten blij te maken met gepersonaliseerde snoeptraktaties. Is er toch iets mis of wil je een product retourneren? Lees dan hieronder ons retourbeleid.

1. Retourtermijn

Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren, mits het product ongeopend en in de originele verpakking zit.

2. Producten die niet geretourneerd kunnen worden

Aangezien wij gepersonaliseerde snoeptraktaties verkopen, kunnen producten niet worden teruggestuurd als de verpakking is geopend. Dit heeft te maken met hygiëne en voedselveiligheid.

3. Retourprocedure

Wil je een product retourneren? Volg deze stappen:

  1. Stuur een e-mail naar ons via de contactgegevens op onze Contactpagina en vermeld je ordernummer en reden van retour.
  2. Je ontvangt van ons verdere instructies voor de retourzending.
  3. Stuur het product in de originele verpakking en ongeopend terug.
  4. Zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, verwerken we de terugbetaling.

4. Kosten en terugbetaling

  • De kosten voor de retourzending zijn voor de klant.
  • Zodra we je retour hebben ontvangen en goedgekeurd, betalen we het aankoopbedrag terug via de oorspronkelijke betaalmethode. Dit kan tot 5 werkdagen duren.

5. Beschadigde of foutieve producten

Heb je een beschadigd of verkeerd product ontvangen? Neem dan binnen 48 uur na ontvangst contact met ons op via de Contactpagina, en we zorgen voor een passende oplossing.


Verzendbeleid (Shipping Policy)

Laatst bijgewerkt: 6-2025

Bij Sweet Felize streven we ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Hieronder vind je alle informatie over onze verzendingen.

1. Verzending en transporteurs

We verzenden onze pakketten met:

  • Bpost voor verzendingen binnen België
  • PostNL voor verzendingen naar Nederland

2. Verzendkosten

  • België: €4,90
  • Nederland: €6,90
  • Gratis verzending vanaf €39,00

3. Levertijd

De geschatte levertijd is:

  • België & Nederland: 1 – 3 werkdagen

Houd er rekening mee dat gepersonaliseerde traktaties op maat gemaakt worden. Hierdoor kan het iets langer duren voordat je bestelling wordt verzonden.

4. Wat als mijn pakket zoekraakt of beschadigd is?

  • Als je pakket beschadigd aankomt, neem dan binnen 48 uur contact met ons op via de Contactpagina en voeg duidelijke foto’s toe van de schade.
  • Als je pakket na 5 werkdagen nog niet is aangekomen, neem dan contact met ons op zodat we dit kunnen uitzoeken.

Heb je nog verdere vragen? Bekijk onze Contactpagina en we helpen je graag verder! 😊